Nastavenie ochrany súkromia na bola.sk
Nezbytné cookies: Nutné pre správne fungovanie webu. Tieto nie je možné deaktivovať.
Analytické cookies: Pomáhajú nám porozumieť, ako používate náš web, čo nám umožňuje ho vylepšovať. Patrí sem Google Analytics.
Marketingové cookies: Používajú sa na sledovanie návštevníkov naprieč webmi za účelom zobrazovania relevantných reklám. Patrí sem Google Ads a technológie Google Enhanced Conversions.
Vadný tovar je možné reklamovať osobne alebo zaslať akoukoľvek prepravnou službou na adresu výdajného skladu v Jinočanoch. Súčasťou reklamovaného tovaru musí byť daňový doklad (faktúra, zjednodušený daňový doklad), který osvedčuje nákup u firmy Bola spol s.r.o. a ID číslo z on-line formulára, ktorý treba vopred vyplniť.
Vyplnit formulář pro reklamace
Štandardná lehota pre vybavenie reklamácie je 30 dní od odovzdania tovaru.
Vo výnimočných prípadoch je možné zapožičať náhradný tovar do vyriešenia reklamácie. Nie vždy je však toto možné - týka sa to hlavne zákazkových a špeciálnych produktov. Zapožičanie je nutné vždy dohodnúť vopred a nie je v žiadnom prípade povinnosťou firmy Bola spol s.r.o. zapožičanie tovaru schváliť.
O nákupe
O spoločnosti
Osobný odber tovaru
Prevádzková doba
Vianočná prevádzková doba
Kontakt
Doprava
Platba
Copyright © 2024 BOLA spol s.r.o.