Môžete nám pomôcť s webom?
Nemusíte sa obávať, ide o malé textové informácie, ktoré nám pomáhajú pri hodnotení stránky alebo pri cielení relevantnej reklamy. Viac informácií o súboroch cookie nájdete tu.
Budete nám veľmi nápomocní, ak všetko povolíte. Môžete povoliť len tie súbory cookie, ktoré chcete. Prípadne môžete zakázať všetky funkcie okrem tých, ktoré sú nevyhnutne potrebné na fungovanie stránky.
Vadný tovar je možné reklamovať osobne alebo zaslať akoukoľvek prepravnou službou na adresu výdajného skladu v Jinočanoch. Súčasťou reklamovaného tovaru musí byť daňový doklad (faktúra, zjednodušený daňový doklad), který osvedčuje nákup u firmy Bola spol s.r.o. a ID číslo z on-line formulára, ktorý treba vopred vyplniť.
Štandardná lehota pre vybavenie reklamácie je 30 dní od odovzdania tovaru.
Vo výnimočných prípadoch je možné zapožičať náhradný tovar do vyriešenia reklamácie. Nie vždy je však toto možné - týka sa to hlavne zákazkových a špeciálnych produktov. Zapožičanie je nutné vždy dohodnúť vopred a nie je v žiadnom prípade povinnosťou firmy Bola spol s.r.o. zapožičanie tovaru schváliť.
O nákupe
O spoločnosti
Osobný odber tovaru
Prevádzková doba
Kontakt
Copyright © 2023 BOLA spol s.r.o.