Pokračovaním v prehliadaní tejto stránky súhlasím s použitím súborov cookies (pozri Podmienky používania). Súhlasím

Reklamácia tovaru

Vadný tovar je možné reklamovať osobne alebo zaslať akoukoľvek prepravnou službou na adresu výdajného skladu v  Jinočanoch. Súčasťou reklamovaného tovaru musí byť daňový doklad (faktúra, zjednodušený daňový doklad), který osvedčuje nákup u firmy Bola s.r.o. 

Adresa a miesto reklamácie

Severní 276
252 25, Jinočany
Czech Republic

Zobraziť na mape

Lehota pre vybavenie reklamácie

Štandardná lehota pre vybavenie reklamácie je 30 dní od odovzdania tovaru. 

Zapožičanie za reklamovaný tovar

Vo výnimočných prípadoch je možné zapožičať náhradný tovar do vyriešenia reklamácie. Nie vždy je však toto možné - týka sa to hlavne zákazkových a špeciálnych produktov. Zapožičanie je nutné vždy dohodnúť vopred a nie je v žiadnom prípade povinnosťou firmy Bola s.r.o. zapožičanie tovaru schváliť.